HAPPY :D

Sitter och lyssnar på lonely island på youtube :P tack boys för ni introducerade dem igen haha as nice låtar haha verkligen jobbet humor... i övrigt så är jag väldigt glad o pigg nu för tiden :)

lite flum från förra veckan;
Blev 6 dagar jobbat förra veckan :) j drog till lilleström på lördagen efter jobb och jag åkte till linderud o gick loss lite :) fick köpt; shorts, en tröjja, sjal, lite mat, strumpor till j mm.. lördagskvällen tillbringade jag själv i lägenheten lagade tikka masala som garfield tjatat på att jag ska prova :) det var mkt gott faktiskt :) kollade på "i taket lyser stjärnorna" och på "eurotrip" en avslappnande och trevlig em/kväll natt :) sen på söndagen gick jag oxh jocke och tittade på fast and furius 5, superbra var den! och åt ute, mkt mysig em/kväll:) idag blev det träning efter jobb :) som jag längtat :D
i mon ska vi till linderud och kolla lite till sen blir de ant träna (gymmet eller ut o jogga)
lite flum från helgen


LÄNGTAR TILL SEPTEMBER DÅ JAG OCH JOCKE DRAR TILL ALANYA, TURKIET :D ska bli super härligt och komma iväg :)

nu blir det dusch sen i säng, upp o jobba tidigt i mon!

<3 challe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0