Onsdag

Sitter o taggar till jobb med lite musik, tyvärr är jag inte sugen alls o har mega ont i huvudet :( men bara o bita ihop! är ledig i mon så de kommer bli najs :D dock jobbar jag lördag..
hde en mycket trevlig helg hemma i sverige... blev rest. bowling på lördagen och shopping och grillning på sön, sen buss hem 23 på kvällen... var inte pigg på jobb på mån. även om jag fick sova lite innan haha... ska bli mkt kul o få besök nästa helg så det ser jag fram emot mkt :D annars händer det inte mkt jobbar sover och äter är de som händer haha... blir kanske ngn grillning till helgen eller ngt... jocke ska ju jobba söndag med så får se vad det blir.. jag ska ut o fotta lite i helgen hade jag tänkt så får vi se vad det blir för väder haha :P nej om man skulle bege sig till bussen nu kanske :p ha de fint idag !  ::D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0