Träning!

Wiiihooo :P jag o jocke har börjat träna, så jäkla gött är de :D har blivit tre gånger denna veckan (1-1.5h pass) ska försöka få med han en sväng i mon igen så han kan coacha mig med styrketräningen :D... e så glad för jag har sug efter träningen och tycker de är kul o ha ngt o göra efter/innan jobb :) var och tittade på träningskläder igår så ska köpa mig ett par byxor/trekvartsbyxor, skor, någon go tröjja o träna i och en sport bh :) wiiiii..... sen ska det inhandlas kinect så man kan träna hemma lite osså :P najs najs!

Nu har jocke åkt iväg, han ska o festa med arbetskolegor ikväll o kommer hem i mon igen.. ska bli intressant o se hur han mår i mon ;) jag sitter o funderar på vad jag ska hitta på för ngt idag.... är sugen på o åka ut till linderud o sen gå hem.. eller gå o köpa en blomma o en kruka eller ikea eller ngt får se vad det blir ska städa o baka idag osså men de kan jag ta sen :P nej får komma underfund med vad jag vill göra nu!
hoppas alla studenter hade riktigt kul igår o mår skit idag :D ha de fint !

<3 Challe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0