Turkiet!

Långtar som tusan tills vi ska på semmester jag och älsklingen :) ska bli otroligt skönt o komma iväg :) sola, bada, festa lite se lite nya saker shoppa och bara njuta till 100% :D pratade med min kära mor idag, de kommer och hälsar på mig och jocke nästa vecka :D ska bli mycket roligt och mysigt :)

Efter jobb idag så åkte jag och jocke till linderud senter! vi fick köpt två linnen (till mig), xbox, kinect,assasins creed spel 1,2, gardiner till köket/vardagsrummet, två kuddar, en duk till bordet osså köpte love ett par träningsbyxor :) osså köpte vi två beach badlakan till semmestern och baddagarna :D

inte mkt mer som behöver inhandlas till semmestern nu, skor, resväska är nog i stort sett det enda som är kvar :D haha är 2½månad tills vi ska iväg men jag e sjukt taggad och vill hitta o köpa o ha klart allt i goood tid :D

Längtar till helgen, det är midsommar och jag är ledig heeela helgen! känns som det var längesen sist? nej nu börjar kl bli mycket, dags o hoppa i säng nu så man orkar gå upp halv sex i mon!

Har ni ngr planer till middsommar?

<3 Challe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0