yippiiee

Hej ni som läser :)
vädret idag är perfekt för o ut o gå, de blåser lite o solen steker :) Jag ska städa klart i lägenheten, sen ska jag ut o gå en runda. Ska ta med mig kameran o fotta lite, ska se om jag hittar lite fina blommor osså :P...

Igår så blev de jobb 12-20 sen hem grilla o dricka lite öl.. idag är det ju söndag och det är städ, tvätt och vilo dag :) så det är vad jag sak göra idag (+ut o gå lite) såg grannen under för första gången idag... vårt första samtal handlade om att vi inte skulle kasta ut "smuts" från lägenheten... (tror hon menade när vi hängt ut våra mattor på räcket) och sen ville hon kräva oss på pengar för tvn, hon trodde inte på att vi inte använde den så jag fick dra fram kabeln o visa den avklippta änden så hon trodde mig haha... hon avslutade samtalet med att hon kunde flytta parabolen, men de sade jag att hon inte behövde göra...spännande va ;D haha undrar vem av j o t som kommer ta diskberget! denna gången har jag gett mig fan på att jag inte tänker göra de! så får j sura om han vill! nej om man skulle sätta lite fart på benen så jag kan ut o gå taqggad nu ju :) längtar så tills någon hemifrån kommer på besök, men folk verkar inte vilja, och ser bara hinder... men ajja jag överlever väll....

ha de fint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0