Wiiiiiiiiiiiiiiiii

hejsan! Idag är en väldigt bra dag :) gick fort på jobb, så skönt o ha ngt och göra hela tiden :) fick idag också reda på att jag får jobba 1mån till :D hehe ekonomin säkrad 1mån till, inte fel! J pratade med dotterns till vår hyresvärd så vi ska träffas på sön och få nyckel :D så snart ska de börja spacklas och målas i den nya lägenheten! :D dock har vi inte packat eller fixat alla hål i denna lägenheten än så får ta tag i det med :) ska packa lite i mon efter jobb ant sen ska jag på bio med en arbetskompis på lör kväll så blir väll lite packning på lör osså :) ska tömma krukorna på blommor som står ute och lite sånt fix :) ska bli så kul och fixa och dona i nya lägenheten :D kommer bli så fiiint, tittar i massa inredningstidningar jag har från sverige och hittar massa vill ha saker :P så ska in och kolla lite hemsidor nu tänkte jag :D hehe lite snabb uppdateringen härifrån norge i alla fall :) vid åtta blir det ikea nästa :D ha de fint kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0