Oslo

igår var vi iväg till linderud senter :) jocke köpte den goaste filten till mig :D luddig på ena sidan och filt på andra :D den behövs verkligen nu när de börjar bli kallt här i Oslo!

jag är så nervös inför frammtiden! vet inte om jag får fast på jobb, vi måste byta lägenhet nästa år, även om vi gillar den vi har nu väldigt mkt! har en ständig oroande känsla :( men men de löser väll sig så småningom! håll tummen!

igår bestämmde jag mig för att planera julklappar! jag vet det är tidigt och börja planera och inhandla men jag har så mgn o handla till och de tar alltid lång tid så i år ska jag börja NU så jag slipper tänka på det på julveckan, vill njuta av julen och slippa julklappsstressen! det är bättre för sinnet och själen! så igår blev första julklappen inhandlad! :) on done plenty more left! har kommit på förslag till de flesta i alla fall så det känns nice :D

håller på med viktminskning nu och det går åt rätt håll! :D sen i februari till ngn gång i sommras har jag gått ner en byx strl, har inte svårt för o hitta byxor som passar :D wiii... och sen har jag börjat på diet kan man väll säga och har på fem dagar gått ner tre kilo... vägde mig på gymmet häromdagen, enligt den där jag tog ursprungsviketen har jag gått ner typ sju kilo! vill gärna tro på gym vågen men den är lite skumm så jag får kämpa vidare med min ikea våg haha... önska mig lycka till beach 2012 ska jag fanimej gå ner i vikt till! :D

nu ska jag dricka min frukost, en kopp varm oboy :)

njut av höstens alla fina färger! hugs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0