life as I know it

trivs som tusan här i Norge :) har väldigt bra,roliga och snälla arbetskollegor, har kul och flippat på jobbet ibland, jag kan vara mig själv utan att skämmas. ser fram emot sommaren! mycket roliga saker väntar... Hade en av de bästa dagarna igår... en hel kväll bara jag och min älskling dagens facebook inlägg beskriver kvällen hyfsat bra ; Bästa igår (lördag), vi var på väg från tgi fridays till bion och utanför 7-eleven så går de en låt där de sjunger put your hands up in the air jocke chockar både mig och en kille som är på väg in i butiken genom och ta upp sina händer i luften.. killen blev sjukt förvirrad och kollade runt o fattade verkligen ingenting... och jag skrattade o undrade vad han sysslade med... har verkligen en underbar pojkvänn :) <3 tre dagar jobb sen ska jag hem till Sverige :) ska bli mysigt och komma hem lite :) håller på och baka idag så crille blir nöjd.. får skjuts av honom till göteborg så fick jag uppdrag o fixa fika :P så idag blev de en bakdag då jag jobbar 11-19 nästa vecka så har inte direkt tid o baka i veckan... måste ta mig till köpcenter någon dag dock pappsen har ju fyllt år och julan fyller år den 7 så måste på present jakt... eller så tar jag det hemma.... ?? Lite flummigt och hoppigt inlägg men har mkt o tänka på o har hänt väldigt mycket sen sist jag skrev något här :P kände för o skriva av mig lite idag bara... så får se när de kommer något mer "vettigt" här :) ha en fin påsk om de är någon som läser haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0